Workshopy

WORKSHOPY

    • Energetická nakopávačka

Zábavný workshop, kde se seznámíme s různými faktory, jež ovlivňují Vaší energii. Zjistíme, kde ji ztrácíme a jak ji můžeme čerpat. Naučíte se jednoduché techniky, které Vám pomohou v každodenním životě. Vytvoříme návod na baterii každého z Vás. Ověříte si, že to jde.

Dozvíte se o sobě věci, o nichž jste dosud možná ani netušili, že mají co do činění s Vašimi pocity. Dojde Vám, že svou náladu – energii si ovládáte sami a nikdo jiný. Odnesete si návod na svou vlastní baterii.

  

    • Nalezení silných stránek

Něco nám jde samo, s jinými úkoly se pachtíme… Na něco jsme dobří, jiné věci nám prostě nejdou.

Každý z nás máme na něco talent a ten je mnohdy velmi specifický. Delfín skvěle plave, opice to umí v korunách stromů… V čem jste jedineční Vy? Pojďme na to společně přijít.

Efektivita týmu, kde každý využívá své silné stránky a zná silné stránky svých kolegů, je mnohonásobně vyšší.

  

    • Iniciační hodnotový worskhop

Výsledky týmu, který spolupracuje, jsou mnohem vyšší ve srovnání s týmem, kde lidé pracují vedle sebe. Na jakých principech je postavena spolupráce Vašeho týmu? Znáte hodnoty, podle kterých žijete a pracujete? A co teprve hodnoty Vašich kolegů? Najdeme je, pojmenujeme je a pochopíme je.

Naladíme Váš tým jako orchestr, kde všichni spoluhráči hrají společně jednu skladbu.

Vždy se lépe poslouchá kapela, kde to všem společně ladí… 

 

    • Obchodník v hlavě zákazníka

Emoce hýbou světem a pohnou i tím vaším. Namočíme Vás, doslova a do písmene, do emocí, které vzbuzujete u svých zákazníků.

Jsou to právě emoce, jež vedou Vašeho zákazníka k rozhodnutí koupit/nekoupit. Přesná znalost emocí, které vzbuzujete, je prvním krokem k jejich změně tak, aby to byly emoce pro Vás příznivé. Ve Vaší emoční paměti si vytvoříte zápis a ten automaticky poopraví Vaše budoucí chování v podobných situacích – čili budete se chovat účinněji, aniž byste na to museli vědomě myslet. 

Během workshopu též poznáte, jaké emoce potřebuje zákazník zažívat na začátku prodejního rozhodování, jaké uprostřed a jaké na závěr.

 

Plně respektujeme Vaši individualitu. Proto se také zaměříme na to, jaké emoce potřebujete zažívat při prodeji Vy. Čím lépe se budete cítit Vy osobně, čím více bude odpovídat Vaše chování Vašemu vnitřnímu nastavení, tím je větší šance na prodej.