Blog

Corona virus v. leadership

V těžkých časech se rodí „osvícení“ vůdci… uvádí historie. Řada mých klientů si „osvíceným“ vůdcem přeje být. Poslední dny a velmi pravděpodobně ještě dost dalších nejsou úplně lehké… Málokde probíhá práce standardním způsobem, což s sebou přináší poptávku po nestandardních řešeních. Velká část práce se přesunula do „home office“. Čas jinak strávený cestou do práce tím pádem „zbývá“. Podle mého má teď každý manažer, vedoucí, ředitel, šéf, atd. velkou ŠANCI.

Detail článku

Charisma firmy jako marketingový nástroj?

Marketingový nástroj Charisma firmy je funkční metoda zvyšující loajalitu zaměstnanců i zákazníků. Má řadu dalších vlivů uvnitř firmy. Představte si charismatického člověka a pocit z něj aplikujte na firmu. I ta je tvořena lidmi...

Detail článku

Obavy jsou přirozené…

Koučink ve firmě je zkratka k vyššímu výkonu. A říká se, že čas jsou peníze… Takto napsáno to svádí k logickému kroku - okamžité objednávce kouče. Ale! Majitel, ředitel, zkrátka hlava firmy má oprávněné obavy. Co ve skutečnosti takový kouč s lidmi ve firmě provede?

Detail článku

To je blbec video

Druhým můžete říci, že jsou blbci. Víte však proč tak někoho označujete? Možná tomu nebudete chtít zprvu věřit, ale musíte začít u sebe.

Detail článku