Když ve firmě něco nefunguje nebo se pokazí, kdo za to může?

První pohled může ukazovat na konkrétního jednotlivce, avšak VŽDY dojdeme k tomu, že primární krůček k chybě nebo situaci, kdy něco nefunguje, byl šéfův. Ryba přeci smrdí od hlavy.

Mohl špatně nastavit procesy, vybrat nesprávné lidi, nejasně zadat úkoly, nezaučit lidi, nevytvořit ty správné podmínky atd…

Šéf má největší zodpovědnost, je tím, kdo činí rozhodnutí… Je to náročná pozice!

Kolik šéfů – v mých očích borců a borkyň si tuto pravdu připustí?

Ze své praxe vím, že takových šéfů je bohužel méně, než těch druhých…

…těch, co hledají chybu mezi svými lidmi a samozřejmě vždy viníka najdou.

Správný leader svou odpovědnost vědomě přijme a se svými lidmi KOMUNIKUJE…situaci rozebere v klidu. Společně analyzují, co by měl kdo pro příště udělat jinak a s týmem se na tom shodne. Touto shodou lidé z týmu přebírají zodpovědnost za nápravu na sebe a udělají pro zlepšení maximum. Svého šéfa si váží a kvalitou práce se odvděčí za projevenou důvěru. Vzniká tak zdravý VZTAH.

Šéfové, co to zatím děláte jinak, VĚŘTE…

LEADERSHIP se dá celkem jednoduše naučit a zlepšení výkonu i atmosféry ve firmě jsou ZARUČENY!

Mám pro vás 3 tipy:

  1. ŘEKNĚTE SI O ZPĚTNOU VAZBU OD LIDÍ V TÝMU.
  2. PŘEČTĚTE SI KNIHU SLUŽEBNÍK (nebo jinou na dané téma).
  3. NAJDĚTE SI KOUČE.

Facebookový příspěvek – Když ve firmě něco nefunguje nebo se pokazí, kdo za to může?

Další zajímavé příspěvky

Corona virus v. leadership

V těžkých časech se rodí „osvícení“ vůdci… uvádí historie. Řada mých klientů si „osvíceným“ vůdcem přeje být. Poslední dny a velmi pravděpodobně ještě dost dalších nejsou úplně lehké… Málokde probíhá práce standardním způsobem, což s sebou přináší poptávku po nestandardních řešeních. Velká část práce se přesunula do „home office“. Čas jinak strávený cestou do práce tím pádem „zbývá“. Podle mého má teď každý manažer, vedoucí, ředitel, šéf, atd. velkou ŠANCI.

Detail článku

Charisma firmy jako marketingový nástroj?

Marketingový nástroj Charisma firmy je funkční metoda zvyšující loajalitu zaměstnanců i zákazníků. Má řadu dalších vlivů uvnitř firmy. Představte si charismatického člověka a pocit z něj aplikujte na firmu. I ta je tvořena lidmi...

Detail článku

Obavy jsou přirozené...

Koučink ve firmě je zkratka k vyššímu výkonu. A říká se, že čas jsou peníze… Takto napsáno to svádí k logickému kroku - okamžité objednávce kouče. Ale! Majitel, ředitel, zkrátka hlava firmy má oprávněné obavy. Co ve skutečnosti takový kouč s lidmi ve firmě provede?

Detail článku